متن آهنگ نگاه تو میثم ابراهیمی


متن آهنگ نگاه تو میثم ابراهیمی

هرثانیه نگاه تو روبرومه 
یه لحظه با تو بودنم آرزومه
این حس من به تو یه لحظه کم نمیشه 
خودم هواتُ دارم تا ابد همیشه

رویایی میشه با تو تموم سالم 
قطعا کنار تو خوبه حالم
این عشق با اینکه خیلی خیلی ساده ست 
ولی واسه دلم یه حس خیلی فوق العاده ست

تا وقتی هستی هیچی از خدا نمیخوام
شدی تموم دلخوشی توی دنیام
نگاه تو دلیل این حس خوبه
قلبم فقط واسه تو میکوبه

آروم آروم اومدی توی قلبم و 
یهو شدی تموم دنیام
یه بار دیگه خیره شو تو نگام 
بگو میخونی عشقو توی چشمام

فقط صدا بزن منو یه بار دیگه
تا که آروم بگیره این قلبم
فقط میخوام بدونی 
تو شدی دلیل این نفس هام

متن آهنگ نگاه تو میثم ابراهیمی

هرثانیه نگاه تو روبرومه 
یه لحظه با تو بودنم آرزومه
این حس من به تو یه لحظه کم نمیشه 
خودم هواتُ دارم تا ابد همیشه

رویایی میشه با تو تموم سالم 
قطعا کنار تو خوبه حالم
این عشق با اینکه خیلی خیلی ساده ست 
ولی واسه دلم یه حس خیلی فوق العاده ست

تا وقتی هستی هیچی از خدا نمیخوام
شدی تموم دلخوشی توی دنیام
نگاه تو دلیل این حس خوبه
قلبم فقط واسه تو میکوبه

آروم آروم اومدی توی قلبم و 
یهو شدی تموم دنیام
یه بار دیگه خیره شو تو نگام  
بگو میخونی عشقو توی چشمام

فقط صدا بزن منو یه بار دیگه
تا که آروم بگیره این قلبم
فقط میخوام بدونی 
تو شدی دلیل این نفس هام

متن آهنگ قسم شهاب مظفری


متن آهنگ قسم شهاب مظفری

قسم دادی پیدام نشه توی خوابت
قسم دادی ظاهر نشم سر راهت
قسم دادی لعنت به این اعتقادم
قسم دادی اصلا برم از خیالت

قسم دادی اما نمیدونی اینو
که من تو نبودت عوض میشه حالم
همه زندگیم بنده به تو عزیزم
نباشی گره میخوره توی کارم

نشد بعد تو با خودم سر کنم
نشد این قسم هاتُ باور کنم
کنار اومدم بعد تو با شکستم
کنار اومدم اما بدجور شکستم

متن آهنگ قسم شهاب مظفری

قسم دادی یادم نیافته کی بودی
تو حتی یه ذره ام به فکرم نبودی
منو جا گذاشتی تو حالم بدم
تو رفتی نشد دل به دوریت ندم

قسم دادی دنبال تو هی نگردم
تو دورم زدی دور چشمات بگردم
بفهم گیره قلبم بمون تا بمونم
نمیشه بدون تو عمرا بتونم

نشد بعد تو با خودم سر کنم
نشد این قسم هاتُ باور کنم
کنار اومدم بعد تو با شکستم
کنار اومدم اما بدجور شکستم


بیوگرافی نرگس جعفری


بیوگرافی نرگس جعفری

نرگس جعفری شاعر و ترانه سرای جوان ایرانی متولد یک اردیبهشت ماه ۱۳۶۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسى می باشد
وی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با نوشتن ترانه برای برنامه رنگین کمان (برنامه کودک) آغاز کرد و تا أواخر سال ۱۳۸۷ فقط کار کودک مینوشت

بیوگرافی نرگس جعفری

از اواخر سال ۱۳۸۷ فعالیت حرفه ای خود را با همکاری با خوانندگان محبوب آغاز کرده است و تا کنون با خوانندگان همچون : حمید عسکرى ، مجتبى ، امیر کریمى ، رضا صادقى ، على عبدالمالکى ، شهرام صولتى، آمین، ٢۵ بند ، میثم ابراهیمى ، یاسر محمودى ، علیرضا طلیسچى ، امیر عباس حسن زاده ، انوشیروان تقوی و … همکاری داشته است

بیوگرافی مسعود صادقلو


 مسعود صادقلو ( زاده ی ۱۸ فروردین ۱۳۶۵ – تهران ) خواننده سبک پاپ ایرانی است .

وی در نوجوانی چند سال پیش کشتی گیر بوده است .

بیوگرافی مسعود صادقلو

مسعود صادقلو با اجرای تک آهنگ هایی از قبیل هوسباز ، رفت ، آخر شب ،  یار قدیمی ، نزدیکی به من توانست طرفداران زیادی پیدا کند

مسعود صادقلو با خوانندگان و آهنگسازانی از قبیل مهدی حسینی ، مسعود جهانی ، آرش ای پی و مقداد همکاری داشته است .

بیوگرافی مسعود صادقلو